• How to Make It in the New Music Business, Second Edition

  • Practical Tips on Building a Loyal Following and Making a Living as a Musician
  • De: Ari Herstand
  • Narrado por: Ari Herstand
  • Inglés
  • Duración: 15 horas y 42 mins

Suscríbete a la prueba gratuita para poder disfrutar de este libro a un precio exclusivo para suscriptores

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.
Diseño de la portada del título How to Make It in the New Music Business, Second Edition

How to Make It in the New Music Business, Second Edition

De: Ari Herstand
Narrado por: Ari Herstand
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 18,99 €

Compra ahora por 18,99 €

Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses

Resumen del editor

Hailed as an "indispensable" guide (Forbes), How to Make It in the New Music Business returns in this extensively revised and expanded edition. 

When How to Make It in the New Music Business hit shelves in 2016, it instantly became the go-to resource for musicians eager to make a living in a turbulent industry. Widely adopted by music schools everywhere and considered "the best how-to book of its kind" (Music Connection), it inspired thousands to stop waiting around for that "big break." Now trusted as the leading expert for "do it yourself" artists, Ari Herstand returns with this second edition, maintaining that a stable career can be built by taking advantage of the many tools at our fingertips: conquering social media, mastering the art of merchandising, embracing authentic fan connection, and simply learning how to persevere. Comprehensively updated to include the latest online trends and developments, it offers inspiring success stories across media such as Spotify and Instagram. The result is a must-have for anyone hoping to navigate the increasingly complex yet advantageous landscape that is the modern music industry.

©2016, 2020 Ari Herstand; Foreword copyright 2017 by Derek Sivers (P)2019 HighBridge, a division of Recorded Books

Lo que los oyentes dicen sobre How to Make It in the New Music Business, Second Edition

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.