Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título An Abundance of Caution

An Abundance of Caution

American Schools, the Virus, and a Story of Bad Decisions

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

An Abundance of Caution

De: David Zweig
Narrado por: Jonathan Yen
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

An Abundance of Caution is a devastating account of the decision-making process behind one of the worst American policy failures in a century—the extended closures of public schools during the pandemic. David Zweig shows how some of the most trusted members of society repeatedly made fundamental errors in their assessment and presentation of evidence.

All along, kids throughout Europe had been learning in person since the spring of 2020. Even many peers at home—in private schools, and public schools in mostly "red" states—were in class full time from fall 2020 onward. Whatever inequities that existed among American children before the pandemic, the selective school closures exacerbated them, disproportionately affecting the underprivileged. Deep mental, physical, and academic harms were endured for no discernible benefit. As the Europeans had shown very early, after they had sent kids back to class, there was never any evidence that long-term school closures would reduce overall cases or deaths in any meaningful way. The story of American schools during the pandemic serves as a prism through which to approach fundamental questions about why and how individuals, bureaucracies, governments, and societies act as they do in times of crisis and uncertainty. Ultimately, this book is not about Covid; it's about a country ill-equipped to act sensibly under duress.

©2025 David Zweig (P)2025 Tantor Media
Educación
No hay reseñas aún