Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Breathing Machine

Breathing Machine

A Memoir of Computers

Muestra
Compra por 3,08 € y comienza la oferta Pagar 2,09 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Breathing Machine

De: Leigh Alexander
Narrado por: Dina Pearlman
Compra por 3,08 € y comienza la oferta Pagar 2,09 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 2,99 €

Compra ahora por 2,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

What if there were a world bigger than the one you can touch?

Leigh Alexander recounts a stormy adolescence alongside the mysterious early Internet. From the surrealism of early video games to raw connections made over primitive newsgroups, from sex bots to Sailor Moon, Alexander intimately captures a dark frontier age.

Leigh Alexander writes about video games, interactive entertainment, and various other things. As longtime editor-at-large for game industry site Gamasutra, she contributes editorial, criticism, trend analysis, and interviews with developers. Her monthly column in Edge magazine deals with cultural issues surrounding the business of games and the people who play them. Her column at Kotaku is weirder. In a good way, probably.

Her features appear at Polygon and Boing Boing, and she likes to write about feelings and social media at Thought Catalog. She used to be NYLON Guys’ games editor, did a biweekly column at Vice’s Creators Project focused on neat trends in independent game development, and has contributed to Slate, The New Inquiry, Wired, The New Statesman, The Guardian, the Columbia Journalism Review, Paste, Rock Paper Shotgun, and numerous others.

She frequently speaks at conferences with particular attention to games for social good, feminism, and increased diversity in tech spaces, where she usually talks with an excess of speed. She swears it’s driven by enthusiasm. Back in the day she once led an entire conference summit on avatar-based interaction in virtual spaces.

©2014 Leigh Alexander (P)2014 Audible Inc.
Líderes de ciencia y tecnología Profesionales y académicos
No hay reseñas aún