Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Building a Smart Customer Service System with AI

Building a Smart Customer Service System with AI

From Chatbots to Personalized Support

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Building a Smart Customer Service System with AI

De: Deacon John O'Maley
Narrado por: Gerald Seguin
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Unlock the future of customer service with AI. Building a Smart Customer Service System with AI: From Chatbots to Personalized Support is a comprehensive guide that shows businesses how to leverage artificial intelligence to transform their customer support operations.

Written by John O’Maley—a leader with military precision and corporate expertise—this book demystifies AI tools like chatbots, GPT-powered assistants, Zendesk, Salesforce Einstein, and Intercom’s Fin. Listeners will discover how AI can automate repetitive tasks, deliver personalized customer experiences, improve satisfaction, and cut operational costs. Through current case studies and real-world examples, the author illustrates what’s working for companies today and provides a step-by-step framework for successful AI implementation.

This easy-to-listen-to book balances high-level strategic insight with practical how-tos, making it ideal for business owners, customer service managers, and developers alike. It also tackles important ethical considerations and best practices to ensure AI is used responsibly and effectively. Whether you’re looking to deploy your first chatbot or enhance an existing support center with AI, this book will equip you with the knowledge and confidence to build smart customer service systems that delight customers and drive growth. Embrace these insights to future-proof your support operations with AI-driven innovation and a truly customer-centric approach.

©2025 Deacon John O'Maley (P)2025 Deacon John O'Maley
Gestión Gestión y liderazgo Historia y cultura Marketing y ventas
No hay reseñas aún