Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Collaborative Disruption

Collaborative Disruption

The Walmart and P&G Partnership That Changed Retail Forever

Muestra
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Collaborative Disruption

De: Tom Muccio
Narrado por: Kevin Moriarty
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Collaborative Disruption is an insider’s account of the relationship between two of the most successful companies on the planet—Walmart and Procter & Gamble—and the transformative impact their collaborative strategy has had on their business for more than thirty years, particularly in the retail industry. Their innovative partnership produced what has come to be known as the “one-company model,” an approach that has fundamentally changed how suppliers and their retail customers interact with each other.

Tom Muccio, who led the team at P&G that innovated this concept with Walmart, outlines how the two firms broke through silos, self-interest, short-termism, and suspiciousness to forge a mutually beneficial partnership focused on trust, shared information, and transparency. A masterclass in this model of collaboration that has been key to the success of several of the biggest companies around the world, Collaborative Disruption at its heart is a book about change management and vision.

The book is published by Epic Books, in association with University of Arkansas Press. The audiobook is published by University Press Audiobooks.

©2024 Tom Muccio (P)2025 Redwood Audiobooks
Economía Gestión Gestión y liderazgo

Reseñas de la crítica

"The perfect book to read and share with your team.” (Ken Blanchard, coauthor of The New One Minute Manager)

“Tom’s teachings in Collaborative Disruption have informed many of my leadership beliefs." (Robert A. McDonald, 8th Secretary of the Department of Veterans Affairs)

"Reading this book will help you see how form­ing mutually beneficial relationships plays a vital role in building strong business results." (Garry Ridge, The Culture Coach)

No hay reseñas aún