Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Customer Centricity

Customer Centricity

Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Customer Centricity

De: Peter Fader
Narrado por: Patrick Lawlor
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Despite what the old adage says, the customer is not always right. Even companies that can seemingly do no wrong-like the coffeehouse giant Starbucks-have only recently started to figure this out.

Starbucks is one of many companies that has successfully executed a pivot that puts the company in a customer-centric mindset, an approach that Wharton professor Peter Fader describes in Customer Centricity. Fader advocates that in the world of customer centricity, there are good customers . . . and then there is pretty much everybody else.

In a new preface and afterword to Customer Centricity, Fader reflects on how the landscape has changed over nearly a decade since he first proposed that businesses radically rethink how they relate to customers. Using examples from Starbucks, Nordstrom, and more, Fader provides insights to help you understand why customer centricity is the new model for success in today's data-driven environment; how the ideas of brand equity and customer asset value help us understand what kinds of companies naturally lend themselves to the customer-centric model and which ones don't; why the traditional models for determining the value of individual customers are flawed; how executives can use customer lifetime value (CLV) and other customer-centric data to make smarter decisions about their companies; and more.

©2020, 2012 Peter Fader (P)2024 Ascent Audio
Marketing y ventas
No hay reseñas aún