Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Det kreative Danmark

Det kreative Danmark

28 topchefer om kultur, erhverv og fremtidens partnerskaber

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Det kreative Danmark

De: Christian Have
Narrado por: Mikkel Schou
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 7,99 €

Compra ahora por 7,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Et potentiale, som kommer til udtryk i vores særlige danske DNA og det

menneskesyn, de værdier og den kulturarv, som dette DNA indeholder.

Det kommer til udtryk i vores uddannelsessystem, vores blik for talentudvikling og evnen til at imødekomme digitaliseringen på en innovativ

måde - såvel som i den imponerende position, som den kreative sektor

allerede har opnået i det danske erhvervsliv. Denne bog har til formål at inspirere alle relevante aktører, der har lyst til og mod på at bidrage til denne spændende og banebrydende proces. En vigtig mission med bogen er at få det brede spektrum af aktører til at forlade deres komfortzone. Til at tænke nye tanker og generere nye ideer. Til at indse potentialet i at samarbejde med aktører og institutioner, man hidtil har været skeptisk overfor. Det er netop i krydsbefrugtningen af det kreative og kommercielle,

at potentialet er allerstørst. Naturligvis for de involverede parter, men så sandelig også for samfundet som helhed. Flere end 25 topfolk fra kulturlivet, erhvervslivet, turismesektoren og fondsverdenen kommer til orde i denne lydbog: Lars Aaen Thøgersen, Peter Larsen Kaffe Kenneth Agerholm, Artbizz Mette Bock, MF (LA) Stine Bosse, erhvervskvinde Stephen Bruyant-Langer, The Personal Business Plan Ulrik Bülow, erhvervsmand Signe Christiani, Mercedes-Benz Danmark Ane Cortzen, arkitekt og bl.a. tidl. kulturchef for Kähler Uffe Elbæk, MF (Å) Mikael Fock, Kulturværftet og Toldkammeret Morten Friis-Olsen, Audi Danmark Bertel Haarder, MF (V) og bl.a. tidl. kirke- og kulturminister Gerda Hempel, Artbizz Tom Hermansen, Ny Carlsbergfondet Jacob Holm, Fritz Hansen Marianne Jelved, MF (B) og bl.a. tidl. kulturminister Lennart Lajboschitz, erhvervsmand Brian Mikkelsen, Dansk Erhverv og bl.a. tidl. kulturminister Søren Møller, Fredericia Teater Karim Nielsen, Brøchner Hotels Poul Johannes Pedersen, Thise Mejeri Anna Porse Nielsen, Seismonaut Lars Ramme Nielsen, Dansk Erhverv Caroline Søeborg Ahlefeldt, Heartland Festival Claus Strue Frederiksen, filosof Rasmus Tscherning, Creative Business Cup Emil Wilk, Prxjects by Mercedes-Benz Mads Øvlisen, erhvervsmand Christian Have indtager rollen som ordstyrer og samtalepartner, ligesom han indrammer hele bogen med sine egne observationer, konklusioner og konkrete anbefalinger.

©2019 SAGA Egmont (P)2019 SAGA Egmont
Comunicación empresarial Éxito profesional
No hay reseñas aún