Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Get on Track: How to Build, Run, and Level Up Your Program Management Office

Get on Track: How to Build, Run, and Level Up Your Program Management Office

Muestra
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Get on Track: How to Build, Run, and Level Up Your Program Management Office

De: Paula Dieli
Narrado por: Brittany Wilkerson
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Don’t let your company run off the rails.

A company spread across multiple internal organizations, projects, and time zones can be a little like a train without a conductor - moving, but prone to confusion, communication gaps, and at risk of veering off the rails.

If your organization is beset by competing deadlines, inexpert strategies, and missed milestones, it’s time to invest in your own business conductor: A program management office. In this essential field guide to building, staffing, and running a top-notch PMO, software industry executive and program management specialist Paula Dieli shares essential tools, insights, and real-life case studies from major companies such as Zendesk, Adobe, and Macromedia.

Aimed at both business leaders and program managers, you’ll learn everything you need to know about setting up a PMO - from creating schedules and managing issues, to running effective meetings, to building relationships and people skills.

If you’re serious about meeting corporate objectives and creating an environment of continued success and achievement, a PMO isn’t just a no-brainer: It’s a critical component in ensuring you stay on track and hit your strategic goals - reliably, on time, and with finesse.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2021 Paula Dieli (P)2021 Paula Dieli
Gestión Gestión y liderazgo Previsión y planificación estratégica
No hay reseñas aún