Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Hello, Career

Hello, Career

What You Need to Know to Be Successful in Your First Job: Work Smart in an Office or Remotely

Muestra
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Hello, Career

De: Ed Bray
Narrado por: Genie Corcoran
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 13,99 €

Compra ahora por 13,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

What’s the one item you need on the first day of your first job?

“Absolutely essential reading for anyone launching a career in today’s complicated world of work,” says Lindsey Pollak, New York Times best-selling author of Recalculating: Navigate Your Career through the Changing World of Work

As you walk into your first job, you’re going to be missing one tool that’s important to achieving early career success - the ability to work smart. What?

It’s not your fault. Nobody teaches you how to work smart in school. Chances are, you’ll learn about workplace survival in due time, but what if you could learn the ropes sooner to the amazement of those around you and to the benefit of your career?

Join award-winning HR guru Ed Bray with his 25 years of human resources and university teaching experience as he shows you how to work smart in your first job - whether in the office or a remote workplace. Ed takes a simple, funny, and straightforward approach to share advice, guidance, and real-world stories from key areas of the workplace, including:

  • How to become manager smart yet remain true to yourself
  • Why developing a great relationship with the “office superheroes” is a smart move
  • The importance of establishing a trusted inner circle
  • Why it’s critical to understand and select the right employee benefits

Get this blueprint to work smart. Leave your schoolbooks at the door. This is the real insider stuff nobody ever told you about. Show your manager and colleagues you are wise beyond your years. Position yourself for success and advancement, starting the first day of your new office job.

Let this book be the catalyst for an amazing beginning for you and your career.

Hint: This is the best graduation gift for any new college grad, for the aspiring executive, and the kid who’s living in your basement and needs a kick in the pants.

©2021 Ed Bray (P)2021 Ed Bray
Gestión y liderazgo Éxito profesional
No hay reseñas aún