Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título How to Communicate Effectively

How to Communicate Effectively

7 Easy Steps to Master Communication Skills, Business Conversation & Nonverbal Communication (Leadership Skills, Book 4)

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

How to Communicate Effectively

De: Caden Burke
Narrado por: Gavin Burns
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Are you looking to up your game as a communicator? Are you struggling to get your message out, or not sure how to combat the nerves or having trouble getting your message across to others?

“How to Communicate Effectively” is a great guide to help you make a move from simply talking to being someone who people admire and respect as an effective communicator. Mastering the skill of communication can be a complex and daunting task, but those complexities are broken down into 7 easy and actionable steps.

When you communicate, there are many things to consider and so many levels to assess. As a person who is communicating a message or task, you have to gain the buy-in of the other party. As a person who is resolving conflict, you have to be able to assess the situation and not form a judgment in one way or another.

YOU WILL LEARN

  • Why listening is an important step in communicating.
  • How to become an engaged listener.
  • Techniques for reading non-verbal signals.
  • Why it is important to understand non-verbal cues.
  • How to when you are feeling stressed.
  • How to manage your stress or nerves.
  • How to be direct.
  • Why confidence is important.
  • How to build your confidence.
  • Why building relationships is essential to effective communication.
  • The PIP approach for handling presenting or dealing with conflict.
  • And much more.

Regardless of where you are on your journey as a communicator, this can provide you with a guide for success. The ball is in your court. Let’s see what you can do to make opportunities happen!

©2021 Caden Burke (P)2021 Caden Burke
Comunicación empresarial Desarrollo personal Gestión y liderazgo Habilidades sociales y de comunicativas Liderazgo Éxito profesional
No hay reseñas aún