Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Innovation for the Fatigued

Innovation for the Fatigued

How to Build a Culture of Deep Creativity

Muestra
Compra por 11,48 € y comienza la oferta Pagar 10,49 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Innovation for the Fatigued

De: Alf Rehn
Narrado por: Richard Lyddon
Compra por 11,48 € y comienza la oferta Pagar 10,49 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 14,99 €

Compra ahora por 14,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

How many presentations on innovation have there been recently? Thousands? Millions? We are experiencing 'innovation fatigue': we feel cheated by the endless rounds of consultants who come into our organizations, deliver conceptual models that don't stick with the realities of business and then leave again. Companies and teams are left feeling more deflated than before, and with not one idea that's impacted the bottom line. Innovation for the Fatigued argues it is worth fighting for the concept and study of innovation in organizations.

Business leaders are always looking over their shoulders for the next Uber moment to overtake them, and they recognize that innovation needs to be a top priority. But how does one innovate? This book is the antidote to the empty promises that pervade the innovation industry. By designing a company culture that nurtures ideas, but also defends against incrementalism and fads, we can rediscover the powerful basics of imagination, empathy, play and courage, which are all instrumental in delivering real impactful innovation. Innovation for the Fatigued will detail where companies have got innovation wrong, whilst celebrating and studying the ones that lead the way. With unique, relatable and varied examples, renowned innovation and creativity professor Alf Rehn provides a practical model for getting innovation back on track, and instilling change at speed with real concern for market demands.

©2019 Alf Rehn (P)2019 Alf Rehn
Gestión Gestión y liderazgo Liderazgo
No hay reseñas aún