Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Insider Branding

Insider Branding

Successful Logos from the Soul

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Insider Branding

De: G. A. Johnson
Narrado por: G. A. Johnson
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

In a world obsessed with external appearance, the most enduring logos emerge from somewhere deeper—the authentic core of an organization. This groundbreaking book challenges conventional wisdom that logos should be designed to please the market. Instead, it reveals how successful organizations build lasting brand identity from the inside out.

Drawing from extensive research and case studies of both century-old corporations and contemporary market leaders, this book demonstrates why logos that resonate internally become powerful external symbols. From Bosch's spark that ignited a century of innovation to Continental AG's three stripes that unite global teams, you'll discover how authentic internal meaning naturally translates to market success.

Inside, you'll learn:

— Why the most recognized logos began as internal rallying points

— How successful organizations develop identity from cultural truth

— When simplification reflects organizational maturity

— What timeless principles guide authentic brand evolution

— How to bridge internal meaning with external recognition

Whether you're a brand strategist, business leader, or designer, this book provides a revolutionary framework for creating logos that last. Discover why the most powerful brand identities don't chase market trends—they emerge from organizational soul.

©2024, 2025 G. A. Johnson (P)2025 G. A. Johnson
Marketing y ventas
No hay reseñas aún