Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Locus of Authority

Locus of Authority

The Evolution of Faculty Roles in the Governance of Higher Education

Muestra
Compra por 17,08 € y comienza la oferta Pagar 16,09 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Locus of Authority

De: William G. Bowen, Eugene M. Tobin
Narrado por: Stephen McLaughlin
Compra por 17,08 € y comienza la oferta Pagar 16,09 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 22,99 €

Compra ahora por 22,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Locus of Authority argues that every issue facing today's colleges and universities, from stagnant degree completion rates to worrisome cost increases, is exacerbated by a century-old system of governance that desperately requires change. While prior studies have focused on boards of trustees and presidents, few have looked at the place of faculty within the governance system. Specifically addressing faculty roles in this structure, William G. Bowen and Eugene M. Tobin ask: do higher education institutions have what it takes to reform effectively from within?

Bowen and Tobin use case studies of four very different institutions - the University of California, Princeton University, Macalester College, and the City University of New York - to demonstrate that college and university governance has capably adjusted to the necessities of the moment and that governance norms and policies should be assessed in the context of historical events. The authors examine how faculty roles have evolved since colonial days to drive change but also to stand in the way of it. Bowen and Tobin make the case that successful reform depends on the artful consideration of technological, financial, and cultural developments, such as the explosion in online learning. Stressing that they do not want to diminish faculty roles but to facilitate their most useful contributions, Bowen and Tobin explore whether departments remain the best ways through which to organize decision making and if the concepts of academic freedom and shared governance need to be sharpened and redefined.

Locus of Authority shows that the consequences of not addressing college and university governance are more than the nation can afford.

©2015 Princeton University Press and ITHAKA (P)2015 Audible, Inc.
Educación
No hay reseñas aún