Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Mastering the Digital Domain

Mastering the Digital Domain

The Definitive Guide for CEOs to Digital Marketing Triumph

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Mastering the Digital Domain

De: Augusto Romano
Narrado por: Scotty Kwas
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 9,99 €

Compra ahora por 9,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

This guide provides CEOs with the necessary knowledge to monitor and effectively supervise their company's digital marketing strategies. It aims to empower CEOs to make informed decisions and ensure the success of their digital marketing efforts.

CEOs play a pivotal role in guiding their company's strategic direction. To achieve this, overseeing the digital marketing strategy is critical, ensuring alignment with broader business objectives, goals, and brand positioning. By doing so, CEOs guarantee that digital marketing contributes significantly to the company's growth and success.

Regular supervision ensures ethical, responsible, and compliant digital marketing activities. CEOs must monitor marketing campaigns, assess key performance indicators, and hold the team accountable for their outcomes to yield positive results and return on investment.

Active monitoring of the digital marketing strategy provides valuable insights into customer behavior, market trends, and competitive landscapes. This knowledge allows CEOs to make informed strategic decisions, innovate, and maintain a competitive advantage in the market. By staying informed about the marketing team's initiatives, progress, and challenges, CEOs can foster effective communication, collaboration, and alignment between different departments within the organization.

In conclusion, CEOs should actively engage with the company's digital marketing strategy to ensure strategic alignment, evaluate performance, mitigate risks, optimize resource allocation, gain market insights, maintain agility, and foster effective communication. This contributes to the success of the company's marketing initiatives and drives overall business growth. CEOs who excel in this area will undoubtedly advance their companies.

©2025 Augusto Romano (P)2025 Augusto Romano
Desarrollo empresarial y emprendimiento Gestión Gestión y liderazgo Marketing y ventas
No hay reseñas aún