Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Professor McNitt and the Journey to Gambit

Professor McNitt and the Journey to Gambit

Muestra
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Professor McNitt and the Journey to Gambit

De: Alison Kentta
Narrado por: JoBe Cerny
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Twelve-year-old Corabelle Quinn is positive she doesn’t have a single living relative, much less a quirky great uncle named Professor McNitt. But after ten months of sharing a bedroom with a biting toddler and a money-obsessed boy genius named Aiken, she gladly moves in with him anyway.

As it turns out, Professor McNitt is not only an inventor of bizarre and marvelous things, but the only person who knows two very important secrets: the real story of Cora’s family, and the hidden passage to Gambit Island. But just when he begins to reveal how these two things are closely intertwined—he suddenly vanishes.

If Cora wants to save her uncle, she will have to forge through the unexplored, unpredictable land of Gambit. Her only aids? A little black book of codes and symbols, and smug, know-it-all Aiken.

In Gambit, Cora and Aiken certainly do not expect to find a technologically advanced city of sprykes (fairies who are not allowed to use their wings), a coalition of civilized animals, a tribe of mermaid descendants in a golden city, or a clan of lost Vikings. But at least they are friendly.

Have you ever been chased by hornet-riding cavemen? By the half-dead in a cavernous labyrinth? Byshark-human hybrids? Consider yourself lucky. But even they aren’t as terrifying as the person holding Professor McNitt hostage.

As Cora and Aiken race across Gambit Island, they slowly piece together the mysteries of its origin—and how closely they are each tied to it."

©2013, 2014, 2015 Alison Kentta (P)2015 Alison Kentta
Ciencia ficción y fantasía Fantasía y magia
No hay reseñas aún