Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Questions That Sell

Questions That Sell

The Powerful Process for Discovering What Your Customer Really Wants, Second Edition

Muestra
Compra por 17,08 € y comienza la oferta Pagar 16,09 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Questions That Sell

De: Paul Cherry
Narrado por: Patrick Lawlor
Compra por 17,08 € y comienza la oferta Pagar 16,09 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 22,99 €

Compra ahora por 22,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Ask the questions - and get the sale.

As a salesperson your product knowledge is extensive, but that's not enough. If you fail to ask the right questions - the ones that uncover a customer's real needs - you will never close the deal.

Questions that Sell reveals advanced questioning techniques that will help you sell your products or services based on value to the customer, rather than price - and increase your success rate as a result. Packed with powerful examples, exercises, and hundreds of sample questions for a wide range of buyer interactions, the revised and updated second edition now includes new material on how to:

  • Use questions to qualify prospects (without insulting them)
  • Discover hidden customer needs and motivations
  • Raise delicate questions
  • Overcome stalls
  • Reinvigorate a stale relationship
  • Soothe anxious buyers
  • Accelerate the decision process
  • Upsell and cross-sell so you no longer leave money on the table
  • Prospect for new business
  • Pose intriguing questions to position yourself as a thought-leader on social media
  • Turn social media contacts into active sales leads
  • Identify dead-end opportunities
  • Secure referrals
  • And more

Success is yours for the asking. Smart questioning will get you there.

©2018 Paul Cherry (P)2017 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved. Published by arrangement with AMACOM, a division of American Management Association International, New York.
Marketing y ventas
No hay reseñas aún