Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Retail Success in an Online World

Retail Success in an Online World

How to Compete and Win in the Amazon Era

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Retail Success in an Online World

De: Rob Fishman
Narrado por: Stephen R. Thorne
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 12,99 €

Compra ahora por 12,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

With all the technological and economic shifts leading to significant change in the world of retailing, it's important to understand what really works - as well as what really doesn't - in the current retail selling environment. Surviving and thriving in this market means not just meeting, but exceeding, customer expectations. In this book, you learn what makes that possible: a nurturing relationship...combined with a tested, repeatable, zero-pressure sales process.

Even in the face of revolutionary changes facing owners of small and mid-sized retail shops, what remains constant is the need for direct, personal interaction with a customer who needs help. That help comes most powerfully in the form of nurturing, real-time, in-person support for buyers who are facing a problem they haven't yet solved...or who need in-person guidance in creating a successful outcome on an important purchase. For these customers, face-to-face interactions still matter.

Getting nurturing support from a real, live human being is part of how our species is wired. It is one of the main reasons face-to-face retail continues to be a part of the shopping landscape, and can never be fully replaced with a 100% online experience. Retail Success in an Online World shows how to harness this basic human need, so you can compete, and win, in the Amazon era.

©2019 Sandler Systems, Inc. (P)2020 Gildan Media
Marketing y ventas
No hay reseñas aún