Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Sane Child vs. Insane Society: Some Thoughts on Education

Sane Child vs. Insane Society: Some Thoughts on Education

Scholarly Articles, Book 17

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Sane Child vs. Insane Society: Some Thoughts on Education

De: Peter Fritz Walter
Narrado por: Peter Fritz Walter
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Sane Child vs. Insane Society: Some Thoughts on Education (2017) is a scholarly article that contends that children are born sane and are rendered more or less insane by an educational system that, till now, considers the human being as the impossible human - that is, a creature that is basically faulty and has to be improved and upgraded by education and morality.

The present view opposes this age-old educational paradigm and shows that traditional education brings about fragmentation, ignorance, and widespread violence. The article emphasizes the natural integrity and wholeness of the small child, who is by nature a systems thinker. The article is a shortened version of the author’s book Creative-C Learning: The Innovative Kindergarten (2015/2017), in which the author emphasizes the need for teaching emotional awareness to teachers and presents techniques to be applied in the vocational training for early childcare workers and preschool teachers that teach how to cope with stress and that show the details of the trust-building process both between teachers and students and between parents and teachers.

The audience for this article is all those involved in educating children as well as educational policymakers, parents, educational associations, politicians, pediatricians, child psychologists, and the lay public, especially those who are looking for a new way to educate children now and in the future.

©2017 Peter Fritz Walter (P)2019 Peter Fritz Walter
Educación
No hay reseñas aún