Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Social Media

Social Media

Best Practices

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Social Media

De: Deaver Brown
Narrado por: Deaver Brown
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 3,99 €

Compra ahora por 3,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Social Media is good term for one-on-one communication with customers and a critical emphasis on survival and productive efforts by all organizations - for-profit, non-profit, educational, governmental, and unions. Marketers have long done this with ads, coupons, in-store discounts, premiums, and other such things. Now many are drilling down and capturing names, email addresses, and individual information.

This audiobook emphasizes how to empower customers and potential customers to reach out to your organization in a two-way dialogue, much like the old Greek Marketplace, where people talked one-on-one and shared ideas that they were passed along.

Social Media emphasizes best practices, how to listen until it hurts, and how to modify one's perspective and that of your organization. From social media, for example, publisher Simply Magazine learned to feature audiobooks versus software, lecture length versus longer length (except in fiction), and to emphasize subject matter such as self-development and health that customers want. Simply Magazine also learned to price high enough for value and low enough for impulse buying.

Social Media makes an important point: let the customer lead you by listening closely, daily, and adjusting as you learn more. Best practices include asking "What does the customer want?" Are you providing it? Are you getting out of the way, so the customer can get what they want?

©2011 Simply Magazine (P)2011 Christina Brown
Marketing y ventas
No hay reseñas aún