Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Stop Complainers and Energy Drainers

Stop Complainers and Energy Drainers

How to Negotiate Work Drama to Get More Done

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Stop Complainers and Energy Drainers

De: Linda Byars Swindling
Narrado por: Linda Byars Swindling
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 12,99 €

Compra ahora por 12,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Turn constant complainers into productive contributors.

Constant complainers take up resources, time, and mental bandwidth in the workplace. When you change a culture of complainers to one of contributors, you boost morale, increase productivity, and promote effective communication. In short, you get more done with less drama. In Stop Complainers and Energy Drainers, workplace communication expert Linda Swindling shares her expertise in negotiating tough situations in the workplace. Discover how to influence others to accomplish your purpose. Stop Complainers and Energy Drainers uses scenarios, engaging questions, and survey results to provide strategies that can be implemented immediately.

  • Shows how to identify complainers and time drainers
  • Provides forms to help prepare for discussions, suggested language to show up powerfully, and encouragement to apply strategies
  • Offers concrete phrases and tactics to refocus a complainer and end unproductive conversations

Stop Complainers and Energy Drainers is research-driven and focused on how to identify as well as manage conversations with "venters", complainers, whiners, and energy drainers. With these guidelines for communication, you'll see powerful results, improved relationships, and increased confidence.

©2013 Linda Byars Swindling, JD, CSP (P)2013 Audible, Inc.
Comunicación empresarial Gestión Gestión y liderazgo Éxito profesional
No hay reseñas aún