Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Tattoos, Not Brands

Tattoos, Not Brands

An Entrepreneur's Guide to Smart Marketing and Business Building

Muestra
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Tattoos, Not Brands

De: Clint White
Narrado por: Mike Bratton
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 13,99 €

Compra ahora por 13,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

“…illuminates one of the most misunderstood aspects of launching a company and should allow countless entrepreneurs to sleep better at night.” (Scott Stedman, serial entrepreneur and author of Mouse, A Novel [Greenleaf Book Group])

Before you start your business, before you spend a dime on marketing or hire another brand strategist, you need to consider something: You don’t have a brand.

Everyone from aspiring entrepreneurs to seasoned business titans believes in the power of branding. But the truth is, most businesses, nonprofits, charities, and social movements aren’t brands. They are tattoos.

Unlike market-driven brands, tattoos are mission-driven. And if you have a tattoo, approaching marketing from a brand mindset will prove–inevitably–unsuccessful.

Drawing upon research, psychology, and decades of experience, Tattoos, Not Brands: An Entrepreneur’s Guide to Smart Marketing and Business Building offers an innovative approach to marketing. It includes simple steps to prepare for success and identify the approach to marketing that will best work for you and your vision.

Each chapter concludes with a few simple questions or exercises to help you discover the right tattoo for your business.

In Tattoos, Not Brands, you’ll learn:

  • The tried-and-true foundational basics of marketing and how to make them work for your unique business or endeavor
  • How to identify your tattoo type and how to achieve authenticity with your customers and clients
  • How to show off your tattoo and bring it to market–successfully
©2022 Clint White (P)2022 Clint White
Desarrollo empresarial y emprendimiento Marketing y ventas

Reseñas de la crítica

“A must-listen for anyone who is looking to grow a business, organization, or movement. Full of smart practical guidance that reverberates universally—from luxury goods to social impact and everything in between.” (Avenue Magazine)

No hay reseñas aún