Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título The 5 Principles of IT Customer Service Success

The 5 Principles of IT Customer Service Success

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

The 5 Principles of IT Customer Service Success

De: Don R. Crawley
Narrado por: Don R. Crawley
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Don R. Crawley's book, The 5 Principles of IT Customer Service, offers a new and refreshing approach to IT customer service. Instead of prescribing rigid scripts and protocols, The 5 Principles of IT Customer Service shows the listener how to live a more compassionate and empathetic life as a pathway to delivering exceptional customer service. Ignoring the dictates of most customer service books, The 5 Principles of IT Customer Service focuses instead on the timeless principles of pride in your work combined with compassion and empathy for our customers and colleagues, excellent listening skills, and an ability to treat all people with dignity and respect. It gives the listener credit for being able to think for her or himself without being burdened by phony sounding scripts or rigid protocols.

In The 5 Principles of IT Customer Service, the listener learns how to become an intrinsically more caring person, better equipped to understand the frustrations of an end user or customer struggling with a computer or software problem.

In The 5 Principles of IT Customer Service, you'll learn:

  • The importance of technical competence and how to achieve it
  • How compassionate people know the right words to say in tough situations
  • The power of empathy to defuse emotionally charged situations
  • The top 10 ways to be a better listener
  • The critical difference between feeling respect and showing respect and dignity

The 5 Principles of IT Customer Service manifests the author's firmly rooted belief in the basic goodness of all people and the ability of all people to grow, adapt, and achieve excellence in every aspect of their lives.

©2016 Don R. Crawley (P)2022 Don R. Crawley
Marketing y ventas
No hay reseñas aún