Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título The Art of Fresh Thinking

The Art of Fresh Thinking

How to Create Obvious & Non-Obvious Content

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

The Art of Fresh Thinking

De: Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, Nicolas Cole
Narrado por: Jason DeFillippo
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

To read this “mini-book,” as well as our entire archive of writing on Category Design, subscribe to Category Pirates here:

categorypirates.substack.com

Actual “thinking” is not reflexive. It’s reflective.

Almost all thinking is reflexive (having an unconscious “reflex” in response) versus “reflective” (taking a moment to consciously reflect on how the past may have created a preexisting mental model keeping you from considering a new and different future).

But reflexive thinking causes a scarcity of fresh thinking in the world.

In order to build the skill of coming up with fresh, new ideas, we have to first define what it means to “think.”

In this “mini-book” you will learn:

  • How Sequoia Capital's mental awareness to ask a "thinking" question led to investing in Airbnb—and earning more than $12 billion.
  • Strategic ways to move up and out of Obvious, incremental instruction and into exponential Non-Obvious thinking.
  • Why languaging your thinking is the secret to being seen as a brilliant thinker and writer.
  • The five archetypes of highly effective creators, writers, and entrepreneurs who create Non-Obvious ideas.
  • Tips to become legendary by knowing the people you're creating for, what their expectations are, and why it matters to them.

Packed with incredibly valuable insights, this short “mini-book” shows how to spot, create, or unlock Non-Obvious problems and solutions to come up with the most valuable ideas.

©2022 Category Pirates (P)2022 Category Pirates
Desarrollo empresarial y emprendimiento Desarrollo personal Éxito personal
No hay reseñas aún