Muestra
  • The Customer Centricity Playbook

  • Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value
  • De: Peter Fader, Sarah Toms
  • Narrado por: Steve Menasche
  • Inglés
  • Duración: 4 horas y 2 mins

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.

The Customer Centricity Playbook

De: Peter Fader, Sarah Toms
Narrado por: Steve Menasche
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 12,99 €

Compra ahora por 12,99 €

Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses

Resumen del editor

How did global gaming company Electronic Arts go from being named "Worst Company in America" to clearing a billion dollars in profit?

They discovered a simple truth - and acted on it: Not all customers are the same, regardless of how they appear on the surface. The most successful companies, from Amazon to Best Buy, understand their best customers are their most valuable asset, and they tailor their acquisition, development, and retention efforts to those customers.

In The Customer Centricity Playbook, Wharton School professor Peter Fader and Wharton Interactive's executive director Sarah Toms help you see your customers as individuals rather than a monolith, so you can stop wasting resources by chasing down product sales to each and every consumer.

Fader and Toms offer a 360-degree analysis of all the elements that support customer centricity within an organization. In this book, you will learn how to: develop a customer-centric strategy for your organization; understand the right way to think about customer lifetime value (CLV); fine-tune investments in customer acquisition, retention, and development tactics based on customer heterogeneity; foster a culture that sustains customer centricity; and more.

©2018 Peter S. Fader and Sarah E. Toms (P)2019 Gildan Media, LLC
activate_samplebutton_t1

Lo que los oyentes dicen sobre The Customer Centricity Playbook

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.