Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título The Future of CPG Marketing

The Future of CPG Marketing

AI, Strategy and Innovation in a Transforming Industry

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

The Future of CPG Marketing

De: Deacon John O'Maley
Narrado por: Tyler Burkhalter
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

John O’Maley’s career in the Consumer Packaged Goods (CPG) industry is anything but conventional. From his early career (West Point, Ranger, Captain) navigating complex military supply chains to leading forward-thinking marketing teams (P&G), he has always approached the industry’s challenges with a unique lens. Now, with AI revolutionizing the very core of how CPG brands operate, O’Maley offers an insider’s perspective spanning four decades that is both timely and transformative.

The Future of CPG Marketing is more than just a guidebook; it’s a compelling exploration of how artificial intelligence is shaping the industry. It dives deeply into strategies that leverage AI to streamline operations, understand consumer behaviors, and improve brand loyalty. As the pace of innovation quickens, O’Maley not only identifies where traditional models fall short but also provides actionable insights to help businesses thrive in this evolving landscape.

This is a riveting listen for CEOs, executives, and marketing leaders eager to stay ahead of the curve. With genuine passion and an unrelenting drive to push boundaries, O’Maley sheds light on AI’s potential to create entirely new possibilities for engagement and growth within an industry poised for transformation.

Whether you’re steering a well-established brand or forging the path for a disruptive startup, this book will inspire you to rethink what’s possible in today’s CPG ecosystem. Prepare to be captivated, informed, and equipped to lead your organization into the next frontier of marketing innovation.

©2025 Deacon John O'Maley (P)2025 Deacon John O'Maley
Marketing y ventas
No hay reseñas aún