Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título The Tech Behind Impulse Buying

The Tech Behind Impulse Buying

How Apps and Websites Get You to Click “Buy Now!” (The Hidden Hand: How Big Brands Shape What You Think, Feel, and Buy)

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

The Tech Behind Impulse Buying

De: Revin Laxtor
Narrado por: Emilynn ler Derna
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

The Tech Behind Impulse Buying: How Apps and Websites Get You to Click “Buy Now!”
By Revin Laxtor

Why did you just click "add to cart"? Why does it feel so effortless to buy something online—and why do you sometimes feel surprised at how quickly you made the decision?

The Tech Behind Impulse Buying peels back the digital curtain to reveal the subtle, powerful technologies that online platforms use to influence your every shopping move. From one-click checkouts to persuasive algorithms that predict your desires before you can even name them, this eye-opening guide takes you inside the meticulously engineered online environments that are designed to trigger unplanned purchases—and keep you coming back for more.

In today’s hyperconnected world, shopping isn’t just about choosing what you want—it’s about navigating a system that’s constantly nudging you toward the next click, the next checkout, the next dopamine hit. This book explores the ten most powerful tools behind digital impulse buying, including:

  • Seamless one-click purchases that eliminate hesitation and increase conversion rates.
  • Smart recommendations that mirror your preferences and whisper, “You’ll love this too.”
  • Scarcity and urgency tactics that make you feel like time—and product—are running out.
  • Flash sales and limited-time deals designed to spark excitement and override rational thinking.
  • Free shipping and easy returns that reduce the risk—and increase the justification.
  • Immersive product visuals and augmented reality that bridge the gap between screen and reality.
  • Button design and page layout that lead your eyes—and your decisions.
  • Ratings, reviews, and “Others also bought” prompts that tap into herd mentality.
  • Countdown clocks that transform casual browsing into a time-sensitive mission.
©2025 Deep Vision Media t/a Zentara UK (P)2025 Deep Vision Media t/a Zentara UK
Comercio electrónico Marketing y ventas
No hay reseñas aún