Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Twitter for Good

Twitter for Good

Change the World One Tweet at a Time

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Twitter for Good

De: Claire Diaz-Ortiz
Narrado por: Karen Saltus
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

"Claire's work teaches you to use Twitter for the good you work so hard to achieve." -From the Foreword by Biz Stone

As recent events in Japan, the Middle East, and Haiti have shown, Twitter offers a unique platform to connect individuals and influence change in ways that were unthinkable only a short time ago.

Twitter for Good is a groundbreaking book that contains the most effective tactics for tapping into the power of Twitter as a real-time information network. Claire DÍaz-Ortiz, Twitter's head of corporate social innovation and philanthropy, shares the same strategies she offers to organizations around the world. In her time at Twitter, DÍaz-Ortiz has worked with such forward-thinking organizations as Nike, Pepsi, the United Nations, the American Red Cross, charity:water, Room to Read, Partners in Health, the Skoll Foundation, National Wildlife Federation, Kiva, and many, many more.

Filled with dynamic, global examples, Twitter for Good shows how the world's top organizations use the power of Twitter to make a difference. Through DÍaz-Ortiz's T.W.E.E.T. model, which she developed to teach organizations how to excel on Twitter, she lays out the exact framework she teaches around the world.

Step by step, DÍaz-Ortiz walks you through a proven process, showing you:

  • Why your organization needs a dedicated Twitter strategy
  • The 5-step process that delivers results
  • Best practices for using Twitter to catapult your organization's mission

With more than 200 million users world wide, Twitter has established itself as a dynamic force, one that every business and nonprofit organization must understand how to use effectively.

©2011 Claire Diaz-Ortiz (P)2011 Gildan Media Corp
Ciencias sociales Comercio electrónico Creación de contenido y redes sociales Desarrollo empresarial y emprendimiento Marketing y ventas

Reseñas de la crítica

"Twitter's a very effective tool for getting the word out fast to lots of people, from the everyday mundane to the genuinely world-changing. #Twitter4Good helps you figure out how to use Twitter to drive any campaign and make real things happen. It provides focused direction and real-life examples." (@craignewmark, Craig Newmark, founder of Craigslist, Inc.)
No hay reseñas aún