Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Unconscious Bias in Schools (Revised Edition)

Unconscious Bias in Schools (Revised Edition)

A Developmental Approach to Exploring Race and Racism

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Unconscious Bias in Schools (Revised Edition)

De: Tracey A. Benson, Sarah E. Fiarman, Glenn E. Singleton - foreword
Narrado por: Leon Nixon
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

In Unconscious Bias in Schools, two seasoned educators describe the phenomenon of unconscious racial bias and how it negatively affects the work of educators and students in schools. In order to address this bias, the authors argue, educators must first be aware of the racialized context in which we live.

Unconscious Bias in Schools provides education leaders with an essential road map for addressing these issues directly. The authors draw on the literature on change management, leadership, critical race theory, and racial identity development, as well as the growing research on unconscious bias in a variety of fields, to provide guidance for creating the conditions necessary to do this work - awareness, trust, and a "learner's stance". Benson and Fiarman also outline specific steps toward normalizing conversations about race; reducing the influence of bias on decision-making; building empathic relationships; and developing a system of accountability.

All too often, conversations about race become mired in questions of attitude or intention - "But I'm not a racist!" This book shows how information about unconscious bias can help shift conversations among educators to a more productive, collegial approach that has the potential to disrupt the patterns of perception that perpetuate racism and institutional injustice.

©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2021 Tantor
Educación
No hay reseñas aún