Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título What We Say and How We Say It Matter

What We Say and How We Say It Matter

Teacher Talk That Improves Student Learning and Behavior

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

What We Say and How We Say It Matter

De: Mike Anderson
Narrado por: Peter Coates
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 43,99 €

Compra ahora por 43,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

We all want our students to feel safe, collaborate well with others, feel ownership for their learning, and be joyfully engaged in their work. Nevertheless, many teachers end up using language patterns that undermine these goals. Do any of these scenarios sound familiar?

  • We want students to take responsibility for their learning, yet we use language that implies teacher ownership.
  • We want to build positive relationships with students, yet we use sarcasm when we get frustrated.
  • We want students to think learning is fun, yet we sometimes make comments that suggest the opposite.
  • We want students to exhibit good behavior because it’s the right thing to do, yet we rely on threats and bribes, which implies students don’t naturally want to be good.

What teachers say to students—when they praise or discipline, give directions or ask questions, and introduce concepts or share stories—affects student learning and behavior. A slight change in intonation can also dramatically change how language feels for students. In What We Say and How We Say It Matter, Mike Anderson digs into the nuances of language in the classroom. This audiobook’s many examples will help teachers examine their language habits and intentionally improve their classroom practice so their language matches and supports their goals. Produced and published by Echo Point Books & Media, an independent bookseller in Brattleboro, Vermont.

©2019 ASCD §

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 ASCD (P)2024 Echo Point Books & Media, LLC
Educación Psicología y salud mental
No hay reseñas aún