Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Muestra
Compra por 8,68 € y comienza la oferta Pagar 7,69 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

De: Chris Merrington
Narrado por: Simon Shepherd
Compra por 8,68 € y comienza la oferta Pagar 7,69 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 10,99 €

Compra ahora por 10,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Are you paid what you deserve by your clients? This book will save you a fortune - and maybe even make you a fortune. Using proven strategies that can be applied to your business today, it will help you discover:

  • How to confidently hold your price
  • How to say "no" to clients while improving your relationship
  • How to negotiate higher fees and prices
  • How to handle unrealistic timescales and budgets.

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes? is a practical negotiation guide to more profitable client relationships for marketing and communication agencies, sales teams, and professional service people.

Chris Merrington is an author, speaker, and consultant. After 20 years dealing with client management and business development in a successful agency, Chris started Spring 80:20 in 2001. Spring 80:20 Ltd specialises in working with directors of communication agencies, sales teams, and professional services enabling them to be more successful, more productive, and more profitable. The company has worked with over 60 agencies across Europe, large and small: independents, regional agencies, and network groups such as Omnicom, Engine, Interpublic, and Publicis.

©2011 Chris Merrington (P)2013 Audible Ltd
Gestión Gestión y liderazgo Liderazgo

Reseñas de la crítica

"This is great - more than a book on negotiation - it should be a bible for all agency account handlers. Inspiring and practical." (Tara Page, Client Services Director, Saatchi and Saatchi Health)
"Chris Merrington knows his sector inside out and has great strategies, tools, and approaches that actually solve the problems. And I know, because I've tried them." (Martin Finn, Managing Director, EdComs)
No hay reseñas aún