Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Workplace Conversations

Workplace Conversations

How to Talk to Anyone with Confidence

Muestra
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Workplace Conversations

De: Pamela Beckham
Narrado por: Kim Miller
Compra por 10,78 € y comienza la oferta Pagar 9,79 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 13,99 €

Compra ahora por 13,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Good communication paves the path to professional transformation, and your journey to developing all the skills you need to achieve success starts right here. Effective communication is the key to success in any workplace. But it doesn’t come naturally to everyone. You're not alone if you find it hard to summon the courage to hold your own in certain situations.

Whether in a leadership role or looking to further your career and move up the corporate ladder, communication is the secret… and the good news is, it’s a skill you can develop no matter how little confidence you have right now.

Did you know that companies with effective communication practices have lower employee turnover? Moreover, ineffective communication is often cited as the most common cause of workplace failures. So, no matter your goal, the solution lies in communication. When you build your confidence and develop your skills, you’ll open the doors to a more positive workplace experience and the opportunity to advance your career.

This comprehensive guide is designed to make effective communication accessible, help you build confidence, and give you all the tools you need to communicate effectively with anyone—regardless of their position or the complexity of your dynamics.

Inside, you’ll discover practical strategies for overcoming your fear of speaking up with daily confidence-boosting activities. You will also learn everything you need about office politics to make navigating every interaction a positive experience.

Suppose your workplace is riddled with conflict, and you need help getting your message across in various situations until you master the art of effective communication. In that case, you will always be a step behind.

No matter how little confidence you have in your abilities, you can transform your experience and develop the skills to bring unity to the workplace and sparkle to your resume.

©2024 Pamela Beckham (P)2024 Pamela Beckham
Comunicación empresarial Desarrollo personal Gestión y liderazgo Habilidades sociales y de comunicativas Liderazgo Éxito profesional
No hay reseñas aún