Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis
Writing Skills for Business
How to Communicate Clearly to Get Your Message Across
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.
Vuelve a intentarlo más tarde
Vuelve a intentarlo más tarde
Error al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tarde
Se ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevo
Se ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevo
Error al dejar de seguir el podcast
Oferta por tiempo limitado
Activa tu suscripción a Audible por 0,99 €/mes durante 3 meses y disfruta de este título a un precio exclusivo para suscriptores.
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Compra ahora por 8,99 €
-
Narrado por:
-
Mark Meadows
Acerca de este título
Everything you need to know about writing for business – from working out the message you want to send, to understanding your audience.
As everyone adjusts to hybrid and remote ways of working with others around the world, and we develop more ways of communicating, how you can use words to engage, inform, persuade, or sell to others is increasingly important. And writing clear, error-free content that is appropriate for its intended purpose is something that anyone can learn to do.
Writing Skills for Business is packed full of quick tips and nuggets of advice on how to communicate better in your writing. From choosing the most relevant type of communication, to understanding the needs of your intended audience, and selecting the right layout and the most persuasive tone and style, this new guide will help you produce the most effective communications – whether that's internal reports, business plans, day-to-day emails and team briefings, social media posts or slideshow presentations.
Practical, easy to read and jargon-free, the book contains step-by-step guidance and action points, top tips to bear in mind for the future, common mistakes and advice on how to avoid them, summaries of key points, and some resources links for those looking to improve their writing skills even further.©2022 Bloomsbury Publishing (P)2022 Bloomsbury Publishing Plc
No hay reseñas aún