Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título YouTube Success in 5 Steps

YouTube Success in 5 Steps

Five Steps. No Limits.

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

YouTube Success in 5 Steps

De: Lynn Speier, Frank Chindamo
Narrado por: Jennifer Dorr
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

A growing number of YouTubers are scoring six-to-seven-figure paychecks, studio development deals, A-list Hollywood agents, book and record deals, and more because they've harnessed the power of web video production, distribution, and monetization.

Comedian-gamer Felix Kjellberg (aka PewDiePie) launched the most subscribed to YouTube channel of all time and made $7.4 million in 2014 for his expletive-filled video game commentaries. Not too shabby for someone who quit college and sold hot dogs to afford to buy a computer.

Actress-writer Awkward Black Girl Issa Rae was working odd jobs and contemplating business school when her web show went viral. What followed was a Shorty Award, a development deal with HBO, and representation by United Talent Agency.

Dissed by traditional media, hip hop violinist Lindsey Stirling found a following via YouTube, racked up hundreds of millions of views, a deal with Lady Gaga's manager, a sold-out European tour, and an album that debuted at number two on the Billboard 200 albums chart.

Former substitute teacher Harley Morenstein (ask Epic Meal Time) racked up over 800 million views, a partnership with Taco Bell Canada, and a TV show on A+E-owned FYI. Oh, and the Sauce Boss stars in Kevin Smith's 2016 release Moose Jaws and has an estimated net worth of $6 million.

Video blogger Jenna Marbles signed with CAA, got her own Madame Tussauds wax figure, and even has her own line of dog toys. She's accrued nearly two billion video views and has more Instagram friends than Oprah Winfrey.

Civilians are getting paid to create web video content, while iconic brands like Toyota, Lionsgate, and Macy's are shelling out big bucks for other people's videos. What makes those videos better than yours? Or are they?

©2015 Viral Publishing Group (P)2017 Viral Publishing Group
Arte Creación de contenido y redes sociales Éxito profesional
No hay reseñas aún