Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Your Dirty Hands

Your Dirty Hands

How Your Leadership’s Failure at Basic Customer Service Is Handing Jobs to AI and Killing Your Business

Muestra
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Your Dirty Hands

De: G. A. Johnson
Narrado por: G. A. Johnson
Compra por 5,88 € y comienza la oferta Pagar 4,89 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 6,99 €

Compra ahora por 6,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Automation isn’t taking over because it’s better. It’s taking over because businesses have given up on providing great customer service. When customers choose a self-checkout over a cashier, an AI chatbot over a human agent, or an online competitor over a brick-and-mortar store, it’s not because they love machines—it’s because they’re tired of bad service.

In Your Dirty Hands, a no-nonsense guide for business owners, executives, and managers, you’ll discover how poor leadership, weak training, and customer neglect are accelerating automation and driving companies out of business—before AI even has to compete.

Through real-world case studies, brutal truths, and a proven roadmap for service transformation, this book will teach you how to:
Identify hidden service failures that are costing you customers and revenue
Implement leadership-driven service strategies that create consistency and customer loyalty
Fix broken hiring and training processes to build a high-performance workforce
Compete with automation by making human service worth choosing
Create a culture of accountability so bad service never becomes the norm

If you’re tired of watching customers walk away, profits shrink, and automation replace jobs before it’s necessary, this book is your blueprint for survival.

The future is coming. Will your business adapt—or will it be replaced?

©2025 G. A. Johnson (P)2025 G. A. Johnson
Gestión y liderazgo Liderazgo
No hay reseñas aún