Resultados para "We" en Marketing y ventas
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Estamos ciegos
- De: Jürgen Klarić
- Narrado por: Ricardo Rocha
- Español (Latino neutro)
- Duración: 6 horas y 9 mins
- Versión íntegra
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General:3
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Narración:3
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Historia:3
El objetivo de este libro es abrir los ojos a cómo funciona la mente y entender por qué el marketing y la publicidad fallan con tanta frecuencia. Este libro permite aprender cómo funciona la mente humana y su curioso comportamiento de decisión; el principio de los tres cerebros: córtex (racional), límbico (emocional), reptiliano (instintivo); identificar cuáles son los errores más serios de las grandes marcas por estar ciegas, así como conocer ejemplos prácticos de ceguera, y muestra qué hacer para abrir los ojos y cómo cambiar la visión y cultura de la empresa.
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Estamos ciegos
- Narrado por: Ricardo Rocha
- Español (Latino neutro)
- Duración: 6 horas y 9 mins
- Fecha de lanzamiento: 30-10-20
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Emotional Design
- Why We Love (or Hate) Everyday Things
- De: Don Norman
- Narrado por: George Newbern
- Inglés
- Duración: 7 horas y 23 mins
- Versión íntegra
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General:0
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Narración:0
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Historia:0
Emotions are inseparable from how we humans think, choose, and act. In Emotional Design, cognitive scientist Don Norman shows how the principles of human psychology apply to the invention and design of new technologies and products. In The Design of Everyday Things, Norman made the definitive case for human-centered design, showing that good design demanded that the user's must take precedence over a designer's aesthetic if anything, from light switches to airplanes, was going to work as the user needed.
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Emotional Design
- Why We Love (or Hate) Everyday Things
- Narrado por: George Newbern
- Inglés
- Duración: 7 horas y 23 mins
- Fecha de lanzamiento: 28-11-23
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In Cheap We Trust
- The Story of a Misunderstood American Virtue
- De: Lauren Weber
- Narrado por: Marguerite Gavin
- Inglés
- Duración: 9 horas y 5 mins
- Versión íntegra
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General:0
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Narración:0
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Historia:0
Cheap. It's a dirty word laden with negative meanings. It is also the story of Lauren Weber's life. As a child, she resented her father for keeping the heat at 50 degrees through the frigid winters and rarely using his car's turn signals - to keep them from burning out. But as an adult, she found herself walking 30 blocks to save $2 on subway fare. In Cheap We Trust teases out the meanings of cheapness and examines the wisdom and pleasures of not spending every last penny.
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In Cheap We Trust
- The Story of a Misunderstood American Virtue
- Narrado por: Marguerite Gavin
- Inglés
- Duración: 9 horas y 5 mins
- Fecha de lanzamiento: 11-02-10
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Decoded (2nd Edition)
- The Science Behind Why We Buy
- De: Phil P. Barden
- Narrado por: Graham Mack
- Inglés
- Duración: 9 horas y 52 mins
- Versión íntegra
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General:0
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Narración:0
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Historia:0
If you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services. Decoded: The Science Behind Why We Buy offers a groundbreaking exploration into the science of purchasing. The book specifically demonstrates why decision science has proven invaluable to the field of marketing by helping to explain purchasing behaviors.
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Decoded (2nd Edition)
- The Science Behind Why We Buy
- Narrado por: Graham Mack
- Inglés
- Duración: 9 horas y 52 mins
- Fecha de lanzamiento: 15-11-22
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The Sales Success Playbook
- How We Generated over $150M Sales in Just 10 Years
- Narrado por: Bernard Powell
- Inglés
- Duración: 5 horas y 14 mins
- Fecha de lanzamiento: 17-12-25
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Buyology
- Truth and Lies About Why We Buy
- De: Martin Lindstrom, Paco Underhill - introduction
- Narrado por: Don Leslie
- Inglés
- Duración: 7 horas y 22 mins
- Versión íntegra
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General:0
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Narración:0
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Historia:0
Based on the single largest neuromarketing study ever conducted, Buyology reveals surprising truths about what attracts our attention and captures our dollars. Among the long-held assumptions and myths Buyology confronts: Sex doesn’t sell - people in skimpy clothing and provocative poses...
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Buyology
- Truth and Lies About Why We Buy
- Narrado por: Don Leslie
- Inglés
- Duración: 7 horas y 22 mins
- Fecha de lanzamiento: 21-10-08
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The Unintended Consequences of Technology
- Solutions, Breakthroughs, and the Restart We Need
- De: Chris Ategeka
- Narrado por: Mirron Willis
- Inglés
- Duración: 9 horas y 14 mins
- Versión íntegra
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General:0
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Narración:0
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Historia:0
In The Unintended Consequences of Technology: Solutions, Breakthroughs and the Restart We Need, accomplished tech entrepreneur Chris Ategeka delivers an insightful and eye-opening exploration of the challenges and the opportunities at the intersection of technology, society, and our planet.
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The Unintended Consequences of Technology
- Solutions, Breakthroughs, and the Restart We Need
- Narrado por: Mirron Willis
- Inglés
- Duración: 9 horas y 14 mins
- Fecha de lanzamiento: 08-03-22
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The Human Brand
- How We Relate to People, Products, and Companies
- De: Chris Malone, Susan T. Fiske
- Narrado por: Sean Runnette
- Inglés
- Duración: 5 horas y 58 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Customers everywhere describe their interactions with companies in a deeply personal way: We hate our banks, love our smartphones, and think the cable company is out to get us. What is actually going through our brains when we make these judgments? Customer loyalty expert Chris Malone and top social psychologist Susan Fiske have discovered that our perceptions arise from spontaneous judgments on warmth and competence, the same two factors that also determine our impressions of people.
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The Human Brand
- How We Relate to People, Products, and Companies
- Narrado por: Sean Runnette
- Inglés
- Duración: 5 horas y 58 mins
- Fecha de lanzamiento: 15-10-13
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The Rational Animal
- How Evolution Made Us Smarter Than We Think
- De: Douglas T. Kenrick, Vladas Griskevicius
- Narrado por: Tim Andres Pabon
- Inglés
- Duración: 8 horas y 43 mins
- Versión íntegra
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Historia:0
Why do three out of four professional football players go bankrupt? How can illiterate jungle dwellers pass a test that tricks Harvard philosophers? And why do billionaires work so hard - only to give their hard-earned money away? When it comes to making decisions, the classic view is that humans are eminently rational. But growing evidence suggests instead that our choices are often irrational, biased, and occasionally even moronic. Which view is right - or is there another possibility?
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The Rational Animal
- How Evolution Made Us Smarter Than We Think
- Narrado por: Tim Andres Pabon
- Inglés
- Duración: 8 horas y 43 mins
- Fecha de lanzamiento: 20-09-13
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Marketplace Dignity
- Transforming How We Engage with Customers Across Their Journey
- De: Cait Lamberton, Tom Wein, Neela A. Saldanha
- Narrado por: Marnye Young
- Inglés
- Duración: 4 horas y 5 mins
- Versión íntegra
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Everywhere we turn, brands and organizations are under fire for failing to treat their customers with respect and dignity. And increasingly, consumers want firms to take a lead in helping to shape a better society. Yet, most don't know where to start or have struggled to get things right. In Marketplace Dignity, Cait Lamberton, Neela A. Saldanha, and Tom Wein introduce a tangible, practical way to take a stand on the fundamental value of humans, and in so doing, be a force for good in a society that increasingly demands that they do so.
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Marketplace Dignity
- Transforming How We Engage with Customers Across Their Journey
- Narrado por: Marnye Young
- Inglés
- Duración: 4 horas y 5 mins
- Fecha de lanzamiento: 14-01-25
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The Pricing Model Revolution
- How Pricing Will Change the Way We Sell and Buy on and Offline
- De: Danilo Zatta
- Narrado por: Michael Kirby
- Inglés
- Duración: 6 horas y 28 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Historia:0
In The Pricing Model Revolution: How Pricing Will Change the Way We Sell and Buy On and Offline, world renowned pricing expert Danilo Zattais delivers an essential and engaging blueprint to building an enduring competitive advantage with insightful pricing models. In the book, you'll learn to identify the best monetization approaches for your products and how to execute the one that makes the most sense for your business. From freemium to subscription, pay-per-use, and even neuropricing, the author discusses every available option and shows you how to choose.
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The Pricing Model Revolution
- How Pricing Will Change the Way We Sell and Buy on and Offline
- Narrado por: Michael Kirby
- Inglés
- Duración: 6 horas y 28 mins
- Fecha de lanzamiento: 19-07-22
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A Secret History of Brands
- The Dark and Twisted Beginnings of the Brand Names We Know and Love
- De: Matt MacNabb
- Narrado por: Matt Godfrey
- Inglés
- Duración: 6 horas y 22 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Historia:0
We live our lives immersed in name-brand products. It's hard to drive down the street without seeing a plethora of chain restaurants, car dealerships, branded clothing; they're all around us. What most of us don't know is that the origins of many of the most well-known and beloved brands in the world are shrouded in controversy, drug use, and sometimes even addled with blatant racism. A Secret History of Brands cuts through the rumors and urban legends and paints a picture of the true dark history of famous brands.
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A Secret History of Brands
- The Dark and Twisted Beginnings of the Brand Names We Know and Love
- Narrado por: Matt Godfrey
- Inglés
- Duración: 6 horas y 22 mins
- Fecha de lanzamiento: 28-12-21
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Decoding the New Consumer Mind
- How and Why We Shop and Buy
- De: Kit Yarrow
- Narrado por: Ann Osmond
- Inglés
- Duración: 6 horas y 23 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Historia:0
Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer's needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow's strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers - driving profit and success across the organization.
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Decoding the New Consumer Mind
- How and Why We Shop and Buy
- Narrado por: Ann Osmond
- Inglés
- Duración: 6 horas y 23 mins
- Fecha de lanzamiento: 27-07-20
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Location is (Still) Everything
- The Surprising Influence of the Real World on How We Search, Shop, and Sell in the Virtual One
- De: David R. Bell
- Narrado por: Tom Parks
- Inglés
- Duración: 6 horas y 38 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Historia:0
Anyone can go online and buy a pair of pants - but the likelihood that we would do so depends to a significant degree on where we live. The presence of stores nearby, trendy and friendly neighbors, and local sales taxes play a large role in the decision-making process when it comes to buying online. Location Is (Still) Everything is for anyone who wants to understand the patterns underlying how and why we use the Internet to shop, sell, and search, including entrepreneurs, students, and investors.
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Location is (Still) Everything
- The Surprising Influence of the Real World on How We Search, Shop, and Sell in the Virtual One
- Narrado por: Tom Parks
- Inglés
- Duración: 6 horas y 38 mins
- Fecha de lanzamiento: 15-07-14
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The Art of Immersion
- How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories
- De: Frank Rose
- Narrado por: William Dufris
- Inglés
- Duración: 10 horas y 25 mins
- Versión íntegra
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Narración:0
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Historia:0
A field guide to the visionaries and the fans who are reinventing the art of storytelling. Not long ago we were spectators, passive consumers of mass media. Now, on YouTube and blogs and Facebook and Twitter, we are media. And while we watch more television than ever before, how we watch it is changing in ways we have barely slowed down to register. No longer content in our traditional role as couch potatoes, we approach media as experiences to immerse ourselves in at will.
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The Art of Immersion
- How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories
- Narrado por: William Dufris
- Inglés
- Duración: 10 horas y 25 mins
- Fecha de lanzamiento: 02-12-11
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Spend Shift
- How the Post-Crisis Values Revolution Is Changing the Way We Buy, Sell, and Live
- De: John Gerzema, Michael D'Antonio
- Narrado por: Ray Chase
- Inglés
- Duración: 8 horas y 59 mins
- Versión íntegra
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Historia:0
In Spend Shift, John Gerzema, world-renowned expert on consumer values, and Pulitzer prize-winning author Michael D'Antonio document the rise of a vibrant, values-driven post-recession economy. To tell the story of this movement, the authors travel to large cities and small towns across eight bellwether states, to examine the value shifts sweeping the nation.
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Spend Shift
- How the Post-Crisis Values Revolution Is Changing the Way We Buy, Sell, and Live
- Narrado por: Ray Chase
- Inglés
- Duración: 8 horas y 59 mins
- Fecha de lanzamiento: 10-07-20
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Socialnomics
- How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business, Revised and Updated Edition
- De: Erik Qualman
- Narrado por: John Allen Nelson
- Inglés
- Duración: 9 horas y 35 mins
- Versión íntegra
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Buy bank-owned properties at fire-sale prices! Banks and lending institutions today own more than one million foreclosed properties, more are in the foreclosure pipeline. Banks desperately want to get these properties off their balance sheets, but there aren't enough buyers. The result is a soft real estate market with prices investors and homeowners may not see again in their lifetime.
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Socialnomics
- How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business, Revised and Updated Edition
- Narrado por: John Allen Nelson
- Inglés
- Duración: 9 horas y 35 mins
- Fecha de lanzamiento: 09-07-20
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Copycats and Contrarians
- Why We Follow Others... and When We Don't
- De: Michelle Baddeley
- Narrado por: Cat Gould
- Inglés
- Duración: 10 horas y 21 mins
- Versión íntegra
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Drawing on insights from across the social, behavioral, and natural sciences, Michelle Baddeley explores contexts in which behavior is driven by the herd. She analyzes the rational vs nonrational and cognitive vs emotional forces involved, and she investigates why herding only sometimes works out well. With new perspectives on followers, leaders, and the pros and cons of herd behavior, Baddeley shines vivid light on human behavior in the context of our ever-more-connected world.
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Copycats and Contrarians
- Why We Follow Others... and When We Don't
- Narrado por: Cat Gould
- Inglés
- Duración: 10 horas y 21 mins
- Fecha de lanzamiento: 10-07-18
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We Lead
- Building Connection, Community, and Collaboration for Women in Business
- De: AliceAnne Loftus
- Narrado por: Cathy Dust
- Inglés
- Duración: 6 horas y 9 mins
- Versión íntegra
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Lead author AliceAnne Loftus, founder of Leading Lady Coaching, is no stranger to what it takes to lead a successful business. When you dive into this audiobook you’ll experience her and her expert cast of co-authors’ generous guidance and coaching. The best leaders help others lead. Our authors’ stories will inspire you to leave your excuses behind and build the business of your dreams. You’ll also learn practical strategies that come from women business owners enjoying the next level of success.
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We Lead
- Building Connection, Community, and Collaboration for Women in Business
- Narrado por: Cathy Dust
- Inglés
- Duración: 6 horas y 9 mins
- Fecha de lanzamiento: 28-02-24
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We Are Alpha Dogs
- How Seven Dogs Become Business Legends
- De: Douglas Bowers
- Narrado por: Alekza Rhyan, Makani, Lili Victor, y otros
- Inglés
- Duración: 3 horas y 2 mins
- Versión íntegra
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Finding themselves profoundly disappointed by their human family, being left home from the family vacation they have always been a part of, and having to take care of themselves, seven dogs have to decide what to do next.
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We Are Alpha Dogs
- How Seven Dogs Become Business Legends
- Narrado por: Alekza Rhyan, Makani, Lili Victor, Dustin Kind, Cait Jaidhauser, Mike Johnson, Michael C. Silvestri, Rishi Katz, Von Johnson, Carl Walsh
- Inglés
- Duración: 3 horas y 2 mins
- Fecha de lanzamiento: 02-08-21
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