Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título How to Recruit, Hire and Retain Great People

How to Recruit, Hire and Retain Great People

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

How to Recruit, Hire and Retain Great People

De: Kerry Johnson MBA PhD
Narrado por: Tim Andres Pabon
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 15,99 €

Compra ahora por 15,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

Recruiting, hiring and retaining great people are the most important skill sets any manager can acquire.

With talented and dedicated people, any business can succeed. Without great people, every business will fail. Yet many managers recruit only when they have a job opening, often settling for those who are only “good enough”. Yet hiring the right people is an ongoing process, not a one-time activity.

Did you know that 83% of workers are unhappy with their jobs and that 68% are actively looking for a new career opportunity? Great managers keep in contact frequently with qualified recruits and talk to candidates every three months. Poor managers wait until they have a need, and then hire the wrong people!

Unfortunately, many managers often hire those who are most like them instead of who are best suited for the open position. But great managers “hire slow, fire fast.” They interview effectively and check a candidate’s past performance before making an offer. How someone produced and behaved in the past is likely how they will produce and behave in the future.

In this book, How to Recruit, Hire and Retain Great People, you will learn:

  • The three-month call script and how you can use it to source great people.
  • How to use the 5-Step Bridge to find out each candidate’s needs and goals.
  • The 11 key questions and how to weight them to objectively select the right person for the right job.
  • The 4-Step Training Approach that will help each candidate produce faster results.
  • How the Let’s Assume Technique will help you retain great people longer!
©2022 Kerry Johnson, MBA, PhD (P)2022 G&D Media
Comportamiento organizacional y en el lugar de trabajo Gestión y liderazgo Liderazgo
No hay reseñas aún