Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título Repeatability

Repeatability

Build Enduring Businesses for a World of Constant Change

Muestra
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

Repeatability

De: Chris Zook, James Allen
Narrado por: Erik Synnestvedt
Suscríbete ahora Prueba gratis durante 30 días

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 22,99 €

Compra ahora por 22,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

An argument for simplicity from the best-selling authors of Profit from the Core.

Is radical reinvention the key to winning in today’s fast-paced world? Not judging by the results of some of the world’s best-performing companies. In Repeatability, Chris Zook and James Allen - leaders of Bain & Company’s influential Strategy practice - warn that complexity is a silent killer of profitable growth. Successful companies endure by maintaining simplicity at their core. They don’t stray from, or regularly discard, their business model in pursuit of radical renovation. Instead, they build a “repeatable business model” that produces continuous improvement and allows them to rapidly adapt to change without succumbing to complexity.

Based on a multiyear study of more than 200 companies, the book stresses the value of repeatability in business, showing how the “big idea” today is really made up of a series of successful smaller ideas driven by a simple and repeatable business model.

Zook and Allen show how some of the world’s best-known firms combine a core differentiation model with speed, adaptability, and simplicity to land them at the top for long periods of time. These firms include: Apple, Danaher, DaVita, IKEA, Nike, Olam, Tetra Pak, Vanguard, and others.

CEOs, senior executives, managers, and investors all need this book. It’s the new blueprint for reaching the top - and staying there.

©2012 Chriss Zook and James Allen (P)2012 Gildan Media LLC
Comportamiento organizacional y en el lugar de trabajo Gestión Gestión y liderazgo Liderazgo Previsión y planificación estratégica

Reseñas de la crítica

" Repeatability is a terrific guide to adapting your business for success in uncertain times.” (Ken Chenault, Chairman and CEO, American Express)
No hay reseñas aún