Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis
The Doors You Can Open
A New Way to Network, Build Trust, and Use Your Influence to Create a More Inclusive Workplace
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.
Vuelve a intentarlo más tarde
Vuelve a intentarlo más tarde
Error al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tarde
Se ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevo
Se ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevo
Error al dejar de seguir el podcast
12,59 € los primeros 30 días
Oferta por tiempo limitado
Activa tu suscripción a Audible por 0,99 €/mes durante 3 meses y disfruta de este título a un precio exclusivo para suscriptores.
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Compra ahora por 17,99 €
-
Narrado por:
-
Mirai
-
De:
-
Rosalind Chow
Acerca de este título
We all want to build more diverse and inclusive workplaces, but many of us are struggling to figure out how. In The Doors You Can Open, organizational researcher Rosalind Chow highlights the ways in which traditional models of networking and mentorship are failing us and introduces us to a new, more effective model of support: sponsorship.
What’s the difference between mentorship and sponsorship? Mentorship involves helping a mentee change their behavior, while sponsorship involves changing how other people see a protégé. Sponsorship is as important, if not more, than mentorship in determining who gets ahead, making it a more effective way to promote social equality and inclusion in the workplace.
Chow shows us that a paradigmatic shift to sponsorship need not be scary. Most of us already engage in sponsorship in our personal and professional networks; we just haven’t had a name for what we are doing. Seeing sponsorship for what it is and knowing how to do it effectively means that we can channel those skills to build more authentic personal and professional relationships. We all have more agency and deeper networks to draw on as sponsors than we might think. Sponsoring others can lead to mutually beneficial lifelong connections rather than merely transactional interactions.
Based on decades of original research, The Doors You Can Open makes a bold case for completely changing the way we network. It will change how we see and use our relationships in the service of creating stronger workplaces for all.
No hay reseñas aún