Prime Day

Como cliente Amazon Prime obtén 3 meses de Audible gratis

Diseño de la portada del título The Price Whisperer

The Price Whisperer

A Holistic Approach to Pricing Power

Muestra
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba
Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025 a las 23:59 h.
Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.
Ahorra más del 90% en tus primeros 3 meses.
Escucha todo lo que quieras de entre miles de audiolibros, podcasts y Audible Originals incluidos.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión.
Sin compromisos. Cancela mensualmente.
Disfruta de más de 90.000 títulos de forma ilimitada.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela tu siguiente plan mensual cuando quieras.

The Price Whisperer

De: Per Sjofors
Narrado por: Roy Bullard
Compra por 13,58 € y comienza la oferta Pagar 12,59 € con prueba

Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Posibilidad de cancelar cada mes. Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025.

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 17,99 €

Compra ahora por 17,99 €

3 meses por 0,99 €/mes Oferta válida hasta el 12 de diciembre de 2025. Paga 0,99 € por los primeros 3 meses y 9,99 €/mes después. Se aplican condiciones.Empieza a ahorrar

Acerca de este título

THE PARADOX OF PRICING POWER: ASK MORE, EARN MORE.

Consumer behavior is irrational – people are finnicky, temperamental, and subjective. But they’re also highly predictable. Thus, when it comes to determining optimal product pricing, there’s one thing to keep in mind: the perception of value is value.

In his latest work, The Price Whisperer, Per Sjöfors explores the complex network of variables that regulate customer perception of price and value, that is, why people buy one product and not another. By isolating key factors that determine a target market’s willingness to pay, businesses can effectively hack their existing model, thereby increasing asking price and sales volume. It’s not black magic, it’s human psychology.

Start listening now to:

  • Understand the unique internal and external factors that control consumer purchase behavior in your industry
  • Learn how to increase pricing without sacrificing sales volume
  • Discover how to identify the “right” customer for your products and save your marketing dollars for an audience primed for your business
  • Learn why pricing does not exist in a vacuum and how the “set and forget” approach is a recipe for failure
  • Discover why lowering prices and offering frequent discounts seldomly translates into greater purchasing volume
  • Understand how price, in and of itself, sets an expectation of quality and benefit or lack thereof
  • Learn how to hack your existing model structure by approaching consumer behavior as a psychologist, not an entrepreneur

You might have the right product, the right marketing strategy and the right branding…but if your pricing is off, your business will suffer.

Find your audience, tailor your message and value your product correctly!

©2022, 2023, 2024 Per Sjofors (P)2024 Per Sjofors
Desarrollo empresarial y emprendimiento Marketing y ventas
No hay reseñas aún