Resultados de "Barbara Khozam" en Todas las categorias
-
-
How Organizations Deliver Bad Customer Service
- And Strategies That Turn It Around!
- De: Barbara Khozam
- Narrado por: Catherine O'Connor
- Inglés
- Duración: 1 h y 51 mins
- Versión íntegra
-
General:0
-
Narración:0
-
Historia:0
Today’s consumer views loyalty to a business as a fad, and they also expect everything and then some. The companies that are thriving (and will continue to thrive) deliver amazing customer experiences. Customer service isn’t just about being a department or a policy; it is about creating a culture where customers can’t wait to do business with you, and are excited to refer their friends to you as well. This book’s characters, Negative Ned and Positive Paul, illustrate the ABSURDITY of terrible customer service and the simple steps necessary to improve nearly every customer experience.
-
How Organizations Deliver Bad Customer Service
- And Strategies That Turn It Around!
- Narrado por: Catherine O'Connor
- Inglés
- Duración: 1 h y 51 mins
- Fecha de lanzamiento: 08-02-24
No se ha podido añadir a la cesta
Solo puedes tener 50 títulos en tu cesta para poder pagar.Vuelve a intentarlo más tardeVuelve a intentarlo más tardeError al eliminar la lista de deseos.
Vuelve a intentarlo más tardeSe ha producido un error al añadirlo a la biblioteca
Inténtalo de nuevoSe ha producido un error al seguir el podcast
Inténtalo de nuevoError al dejar de seguir el podcast
6,99 € o regístrate para una prueba gratuita y obtén un 30% de descuento en este título. Se renueva automáticamente por 9,99 € al mes después de la prueba. Consulta los requisitos.
-