• Delivering Fantastic Customer Experience

  • How to Turn Customer Satisfaction into Customer Relationships
  • De: Daniel Lafrenière
  • Narrado por: Christopher Ragland
  • Inglés
  • Duración: 2 horas y 8 mins

Escúchalo ahora gratis con tu suscripción a Audible

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras
Disfruta de forma ilimitada de este título y de una colección con 90.000 más.
Escucha cuando y donde quieras, incluso sin conexión
Sin compromiso. Cancela gratis cuando quieras.
Diseño de la portada del título Delivering Fantastic Customer Experience

Delivering Fantastic Customer Experience

De: Daniel Lafrenière
Narrado por: Christopher Ragland
Prueba gratis durante 30 días

Después de los 30 días, 9,99 €/mes. Cancela cuando quieras.

Compra ahora por 14,99 €

Compra ahora por 14,99 €

Paga utilizando la tarjeta terminada en
Al confirmar tu compra, aceptas las Condiciones de Uso de Audible y nos autorizas a realizar el cobro mediante los métodos de pago por ti designados. Por favor revisa nuestra Política de Privacidad, Política de cookies y Aviso sobre anuncios basados en intereses

Resumen del editor

If you don’t offer great customer experience, your main competitors will take away 50% of your business. Period. Gone are the days in which businesses could simply offer an "OK" experience and get away with it. In today’s hypercompetitive environment, companies can no longer be just B2C or B2B. They must become B2Me—more personal, more relevant. 

With customers having higher expectations and access to more information than ever before, companies must create stellar, frictionless, personalized, and memorable customer experiences, if they plan to stay in the game. In this book, you will learn: 

  • What customer experience truly is
  • How emotions can increase customer loyalty…or make customers ditch a brand
  • Which behaviors and attitudes lose customers
  • Ten easy, practical, and proven ways to immediately improve your customer experience
  • What renowned companies do to offer the best customer experience. 

This book is for anyone who works serving customers in a B2C company or other businesses in a B2B environment. Everyone has an important role to play in creating a good customer experience, whether it be managers, associates, sales reps, marketing professionals, web strategists, accountants, customer service reps, delivery people, or installers. No matter what role you play, this book offers easy tips, recommendations, and examples to help improve customer experience, realistically, sustainably, and affordably.

©2020 Taylor & Francis (P)2020 Productivity Press

Lo que los oyentes dicen sobre Delivering Fantastic Customer Experience

Valoración media de los usuarios. Solo los usuarios que hayan escuchado el título pueden escribir reseñas.

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.